Regulamin

REGULAMIN SKLEPU

1. Postanowienia wstępne

1. Podmiotem prowadzącym sklep internetowy Myjnia u Prawników, działający pod adresem ul. Grochowska 207/395, 04-077 Warszawa, URL sklepu https://myjniauprawnikow.pl jest Myjnia u Prawników Crystal Car Wash Mariusz Długołęcki Adrian Skrzydlewski Spółka cywilna z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grochowskiej 207/395 , NIP: 1133057910, REGON: 521930313.
2. Oferta sklepu internetowego skierowana jest do Konsumentów w Polsce/
3. Niniejszy regulamin określa zasady oraz tryb zawierania z Konsumentami umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego określonego w pkt 1.1 regulaminu.
4. Kontakt ze sklepem internetowym można uzyskać w następujący sposób:
– telefonicznie pod nr telefonu +48 518 216 007 – od pon. do pt. w godz. 9:00-16:00
– poprzez pocztę elektroniczną pod adresem: kontakt@myjniauprawnikow.pl
– przez formularz kontaktowy na stronie sklepu internetowego.

2. Definicje

1. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem sklepu.
2. Sprzedawca – podmiot prowadzący sklep internetowy określony w pkt 1.1. niniejszego regulaminu.
3. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym określonym w pkt. 1.1.
4. Konsument – oznacza osobę fizyczną zawierającą ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną.
5. Regulamin – niniejszy regulamin.
6. Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą między Klientem a Sprzedawcą, na odległość za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, na zasadach określonych w Regulaminie.
7. Produkt – dostępna w sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

3. Składanie zamówienia oraz zawarcie umowy

1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
2. W toku składania zamówienia, Klient winien, każdorazowo zwrócić uwagę, czy zamówione Produkty są przeznaczone dla zamierzonego przez Klienta użytku.
3. Zakupów można dokonać poprzez wybranie ikony „Dodaj do Koszyka” oraz dalsze postępowanie zgodne ze wskazówkami zamieszczonymi na stronie zamówienia.
4. Klient może składać zamówienia w Sklepie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
5. Klient przed potwierdzeniem zamówienia będzie miał możliwość weryfikacji zamówienia, zapoznania się oraz akceptacji Regulaminu, sprawdzenia ceny całkowitej zamówienia oraz innych informacji udostępnionych Klientowi w związku z zamówieniem, jak również możliwość poprawienia stwierdzonych w tym zakresie błędów.
6. Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Klienta, Sprzedawcy, oświadczenia woli zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z treścią Regulaminu.
7. Klient ma możliwość rezygnacji z zamówienia do 48h  po złożeniu zamówienia przez sklep online poprzez kontakt ze Sprzedającym w sposób określony w pkt. 1.4 niniejszego regulaminu.

4. Ceny

1. Ceny na stronie sklepu internetowego podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.
2. Do ceny towaru nie jest doliczany jest koszt przesyłki.
3. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i Sprzedającego. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez Sprzedającego zmian cen.

5. Płatności

1. Płatności za zamówione Produkty mogą być dokonywane za pośrednictwem jednego z następujących sposobów: Tpay.
2. Wybór sposób płatności następuje podczas procedury składania zamówienia
3. Płatności karatami kredytowymi podlegały będą procedurze ich weryfikacji w chwili składania zamówienia.
4. Sprzedający zastrzega sobie prawo anulowania złożonego zamówienia w przypadku braku uzyskania autoryzacji płatności.

6. Dostawa Produktów

1. Sprzedający zapewnia dostawę zmówionych Produktów na terenie RP.
2. Czas i sposób dostawy zależny jest od specyfiki złożonego zamówienia oraz od okresu, w którym zostało złożone. Czas dostawy może może się wydłużyć ze względu na specyfikę zamówienia.
3. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub brak dostawy, jeśli będą one skutkiem działania siły wyższej, tj. jakichkolwiek okoliczności pozostających poza kontrolą Sprzedającego, w tym w szczególności wojny, aktów terrorystycznych, strajków, stanów wyjątkowych, braku funkcjonowania środków transportu, przerw w dostawach prądu lub mediów, trzęsień ziemi lub innych katastrof naturalnych.

7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł ze Sprzedającym umowę sprzedaży za pośrednictwem Sklepu, może w terminie 14 dni odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyny.
2. W celu skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od zawartej umowy, Konsument obowiązany jest złożyć przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy przesyłając stosowne oświadczenia tradycyjną pocztą na adres przedsiębiorcy bądź mailowo na adres wskazany w pkt 1.1 niniejszego regulaminu, przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy.
3. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy wskazane zostały w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287), a należą do nich między innymi umowy:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

8. Wady zakupionego towaru

  1. Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Konsumentom produktu bez wad fizycznych i prawnych. Jakiekolwiek postanowienie niniejszego paragrafu nie wyłączają ani nie ograniczają uprawnień Klientów, nabywających produkty jako Konsumenci.
  2. Sklep w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta z tytułu rękojmi i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
  3. Reklamacja z tytułu rękojmi powinna zawierać dane osoby lub podmiotu składającego reklamację (imię i nazwisko lub pełna nazwa, dane kontaktowe) jak również wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania. W celu rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi przez Sklep, Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty do Sklepu i opisem reklamacji w sposób określony poniżej:
    1) W przypadku gdy produkt był dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej, do placówki Poczty Polskiej, do stacji Orlen lub do Paczkomatu InPost, reklamację z tytułu rękojmi (tj. reklamowany produkt, i opis reklamacji) należy odesłać na adres: ul. Ignacego Krasickiego 213; 05-500 Nowa Wola (rekomendujemy wysyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym lub paczką ekonomiczną).
    2) W przypadku, gdy produkt odebrany został w Salonie Sklepu pod adresem ul. Ignacego Krasickiego 213; 05-500 Nowa Wola, reklamacje należy składać w tym Salonie Sklepu, w którym nastąpił odbiór tego produktu lub nastąpił odbiór tego produktu lub stosownie do postanowień 3.1. powyżej.
  4. Klient nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient niebędący Konsumentem) ma prawo złożyć reklamację, przy czym odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do uprawnienia Klienta do żądania usunięcia wady. W takim przypadku Sklep wedle swego wyboru niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Sklep może również odstąpić od umowy zwracając takiemu Klientowi niebędącemu Konsumentem cenę zapłaconą za produkt dotknięty wadą fizyczną. W pozostałym zakresie odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi za wady produktu w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami jest wyłączona. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w maksymalnym dopuszczalnym przez prawo zakresie odpowiedzialność Sklepu za szkody wyrządzone Klientom niebędącym Konsumentami ogranicza się do kwoty, jaką taki Klient zapłacił Sklepowi za nabycie danego produktu.

9. Warunki gwarancji

  1. Produkty sprzedawane przez Sklep mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta, dystrybutora lub przez inny podmiot trzeci (gwaranta). Sklep nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej lub oświadczeniu gwarancyjnym gwaranta. Gwarancja (jeżeli jest nią objęty sprzedany produkt) nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. W celu uzyskania bliższych informacji dotyczących gwarancji prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta.
  2. W przypadku produktu, na który producent, dystrybutor lub inny gwarant udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady:
    1) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sklep może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację; Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sklep;
    2) korzystając z uprawnień przysługujących mu w stosunku do sprzedawcy z tytułu rękojmi – w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień pkt. 8. niniejszego regulaminu.

10. Reklamacje i pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów

1. Sklep przyjmuje skargi i reklamacje od Klientów w poniższej formie:
a. pisemnej – przesłanej na adres Sklepu: ul. Ignacego Krasickiego 213, 05-500 Nowa Wola z dopiskiem ”sklep internetowy”
b. w formie elektronicznej – na adres poczty elektronicznej Sklepu: kontakt@myjniauprawnikow.pl
2. O wyniku rozpatrzenia skargi lub reklamacji, Klient zostanie poinformowany bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji przez Sklep.
3. Na złożoną skargę lub reklamację Sklep może udzielić odpowiedzi:
a. w postaci papierowej na adres korespondencyjny wskazany przez Klienta;
b. za pomocą innego trwałego nośnika informacji tj. SMS, na wskazany numer telefonu Klienta;
c. za pomocą poczty elektronicznej na wskazany adres e-mail Klienta.
4. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Klientowi przysługuje prawo do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń w sądzie powszechnym właściwym według przepisów postępowania cywilnego.
5. Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, na przykład:
a. uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu o prawa majątkowe wynikłej z zawartej umowy.
b. uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między nim, a Sklepem. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim, a Sklepem, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Porady udzielane są przez Federację Konsumentów i Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.
6. Dodatkowe informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem www.uokik.gov.pl

11. Postanowienia końcowe

1. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie może być interpretowane jako wyłączające lub ograniczające odpowiedzialność Sprzedającego za śmierć lub uszczerbek na zdrowiu spowodowany przez umyślne działania lub zaniedbania Sprzedającego, za szkody spowodowane umyślnie lub rażąco niedbałe działania Sprzedającego oraz nie będzie interpretowane jako ograniczające podstawowe prawa Klienta lub obowiązki Sprzedającego wynikające z natury zawartej umowy, w szczególności przy uwzględnieniu celu zawartej umowy.
2. Postanowienia niniejszego regulaminu nie mogą być również interpretowane jako zmierzające do jakiegokolwiek innego wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności, której wyłączenie lub ograniczenie nie jest dopuszczalne na podstawie obowiązującego prawa.
3. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
4. W przypadku gdy jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu zostanie uznane za sprzeczne z prawem, nieważne lub bezskuteczne, postanowienie takie będzie traktowane jako niezastrzeżone i jednocześnie niewpływające na ważność, skuteczność i wykonalność wszelkich innych postanowień Regulaminu. Postanowienie uznane za sprzeczne z prawem, nieważne lub bezskuteczne powinno być zastąpione postanowieniem ważnym, które możliwie najbardziej zbliżony odzwierciedla społeczno-ekonomiczny cel postanowienia uznanego za sprzeczne z prawem, nieważne lub bezskuteczne.
5. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami regulaminu zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa obowiązujące na terenie RP.

Załącznik 1 – odstąpienie od umowy

Załącznik 2 – formularz zwrotu / wymiany